H2905121926
K3006132027
Sz3107142128
Cs0108152229
P0209162330
Sz0310172431
V0411182501

"Csak kétféleképpen élheted az életed. Vagy abban hiszel, a világon semmi sem varázslat. Vagy pedig abban, hogy a világon minden varázslat."

ISTENNŐ

Fotósoknak is ajánlom elsősorban ,de mindenkinek aki szereti a szépet.18 éves és már egy ISTENNŐ.Nem találok szavakat.Érdemes a self portrait kat is megnézni...

 

http://larajade.com/Low/01.html 

108 hozzászolás

#1430495, 2008-07-14 17:17:22, palanta
0
rossz a link, a kor...  szóóóval :-))
#1430500, 2008-07-14 17:18:34, itachi
0
A link jó, kipróbáltam...
#1430526, 2008-07-14 18:15:42, cinikuss
0

megnézegettem a képeket

megnézném smink nélkül egyszerű, mindennapi holmikban, nekem valószínűleg jobban tetszene úgy :)

18 éves és még istennő :)

 

#1430528, 2008-07-14 18:20:18, mlaslo
0
szerintem már egy kissé széthasznált...
#1430530, 2008-07-14 18:31:12, palanta
0
istennőről volt szó, és az csak én lehetek. a link rossz :-))
#1430542, 2008-07-14 18:50:00, ecs
0
itachi, veled biztos, hogy szívesen mennék el hosszabb utazásra, bulikba vagy ismerkedni. hótziher, hogy nem vesznénk össze a csajokon. :) (nemtetszik)
#1430583, 2008-07-14 19:21:24, cseppke
0

Nem akarom lehúzni dehogynem de itthon is találsz ilyen csajt, bármelyik utcán sétálva...

egyébként legalább 24-nek néz ki. 5 év múlva meg 40-nek fog.

#1430585, 2008-07-14 19:22:57, ecs
0
nem csak ilyet, de még jobbakat is :)
#1430586, 2008-07-14 19:25:58, cseppke
0

jajám :)

pl. engem :DDDDD

#1430606, 2008-07-14 20:26:01, itachi
0
:DDD Na megkaptam:P pedig igenis jó ízlésem van:P:) Nem látjátok a szépséget:P Most elszontyolódotam.
#1430692, 2008-07-14 22:36:27, cinikuss
0

cseppke van egy képed? csak az összehasonlítás végett :)

#1430747, 2008-07-15 01:06:07, itachi
0
cinikuss:biztosíthatlak affelől,hogy cseppke van olyan szép mint a fenti hölgyemény.:) Ebben semmi túlzás nincs.
#1430748, 2008-07-15 01:06:33, itachi
0
(tudom, ez sértés mer a csaj ronda,de nekem tetszik na)
#1430749, 2008-07-15 01:07:22, ecs
0
iti: ez a csaj egy rémálom. bottal nem bökdösném meg :) nincs benne természetes szépség, ha mégis van azt erősen elnyomja a személyisége, hogy hagyja magát kimaszkírozni...
#1430848, 2008-07-15 08:49:45, cinikuss
0

hát mondjuk meggyőzni valakit arról, hogy valami szép, semmi értelme. mert vagy szerinte is, vagy nem. ez van :)

( najó csak, elhiszem, hogy cseppke is igen szép, de azért mindig jól esik egy szép hölgy látványa, még ha csak fényképen is :)

#1432823, 2008-07-18 11:40:17, kincsoo
0
hát nem tom, mindene a  helyén van elég rendesen.  sőt már túlságosan is. inkább.
#1432827, 2008-07-18 11:42:33, itachi
0
kincsoo, neked van ízlésed:)
#1432830, 2008-07-18 11:43:29, noow
0

na most már én is megnézem, eddig lusta voltam külön másolni a linket.

#1432832, 2008-07-18 11:45:29, noow
0

FFÚÚÚÚÚJ, BAZMEG ITACHI!!!

 

AZ ÉLETEMRE TÖRSZ!

http://larajade.com/Low/02.html

 

kurvára megijedtem!

#1432835, 2008-07-18 11:49:27, noow
0

ettől meg hetekig fogok rosszat álmodni!

 

http://larajade.com/Low/personal.html

 

köszi az élményt! de máskor akár magadnak is megtarthatnád.

#1432838, 2008-07-18 11:53:19, itachi
0
???Nem tetszenek a fotók???Most a nőtől eltekintve a fotók kurva jók főleg a fóbiások...
#1432843, 2008-07-18 12:00:36, noow
0

NEM! NEM TETSZENEK!

EGY ELMEBETEG DROGOS KURVA fotosoppos agyszüleményei, és akinek tetszik, az is az!

#1432844, 2008-07-18 12:02:15, noow
0
de egyébként meg mi az a eien no samurai?
#1432849, 2008-07-18 12:17:47, itachi
0

 Nem tudom mennyir fotoshop, lehet van az is benne de ő tudtommal profi fotós, van egy barátném aki amatőr fotós, de persze különböző magazinoknak fotózik ő adta linket.Egyáltalán nem beteges, sztem nagyon szép fotók.Nem elmebeteg.Az,hogy van aki a fény és árnyék mezsgyéjén táncol az egy dolog, de nem elmbeteg sztem.

 

Örök samurái vagy az örökkévalóság samurája, vagy mindörökké szamuráj. 

#1432851, 2008-07-18 12:20:54, noow
0

azokon a képeken, ahol hullát alakít, azok sem fotosoppok, vagy a fotózás idejére meghalt?

és direkt beleszúrta a szemébe a tűt, hogy vastag véreres legyen?

figyelj, kérdezd meg tőle, hogy alakított-e a képeken.

biztos válaszol!

lehet, hogy feleségül is megy hozzád!

milyen nemzetiségű az istennőd?

#1432852, 2008-07-18 12:22:07, atira
0

rakat sok smink + photoshop is befigyel rendesen

nem mondom, egy-két kép jól néz ki, de ezek alapján még távolról sem vonnék le következtetést a nőről/lányról a sok smink és a ps miatt

#1432853, 2008-07-18 12:22:49, atira
0
itachi: nagyon sok benne a photoshop ;)
#1432854, 2008-07-18 12:24:53, itachi
0

Sztem angol, de most miért kell piszkálni?beraktam vmit ami nekem tetszik nem azért ragtam be,hogy flame elés legyen.

atira igen, de attól még amiket csinál az szép a ps ellenére is.Jó fotós amúgy tényleg, barátném jobbanért hozzá mint én ,nem kérdőjelezem meg az igazát. 

#1432856, 2008-07-18 12:27:47, atira
0
szerintem akkor tisztázzuk: miben is istennő?
#1432864, 2008-07-18 12:44:37, itachi
0
heh...nekem tetszik külsőre és a fotói is.Akiben ennyi szépség van belül-léven szépet teremteni úgy tud az ember,hogy a belső szépségéből merít- az nekem kívül belül ok.Persze de gustibus non est disputandum ,mint ahogy a fentebbi hozzászólások is reflektálják ezt.
#1432891, 2008-07-18 13:11:53, atira
0

"léven szépet teremteni úgy tud az ember,hogy a belső szépségéből merít"

Ezzel nem értek egyet. Szerintem sok zseniális, de emberileg undorító művész volt/van.

Külsőre pedig nehéz megítélni a konkrét esetet, mert sok a smink, a beállítás és a photoshop.

 

Egy példa, hogy nagyon nem mindegy, hogyan van beállítva a kép:

http://i52.photobucket.com/albums/g16/rovezero/AnglesMotivator.jpg

#1432892, 2008-07-18 13:13:05, itachi
0
Nem azt mondam,hogy emberileg jó fej, de a szépséget minden művész magából teremteni, ettől még lehet egy elviselhetetlen vagy beteg állat.De a szépség benne van attól még.
#1432894, 2008-07-18 13:13:54, noow
0

így van! külsőre is ocsmány, és ezek a drogos fantazmagóriás képein is látszik.

az ilyen injekciós tűs képekért meg megvalósítanám az álmait: pld injekciós tűvel kiszúrnám a szemét szívesen, vagy kalitkát raknék a beteg fejére.

itachi, veled meg tutira van valami baj!

#1432895, 2008-07-18 13:13:57, kincsoo
0

nekem ez a kép nagyon tetszik tőle: (nem is azert mert szép,vagy nem szép, hanem mert olyan egyedi)

jóó 

#1432896, 2008-07-18 13:14:35, itachi
0
atira: ezt nem kell mutasd eleget társkeresőzök, és sokszor látom ezt:D főle g a testesebb hölgyemények szeretnek élni a vizuláis illúzióval.
#1432897, 2008-07-18 13:15:05, atira
0

nem igazán értem akkor, mit értesz belső szépség alatt

mindaddig, amíg nem viselkedik normális, jóravaló emberként, addig legfeljebb csak feltételezheted, hogy van valami belső értéke is

#1432898, 2008-07-18 13:15:09, itachi
0
kincsoo: mondom,hogy van ízlésed:)
#1432901, 2008-07-18 13:16:24, atira
0

noow: szerintem most túlzásba esel

a képekből nem derül ki, hogy élőben ocsmány-e vagy sem, de abban sem lehetünk biztosak, hogy jól néz ki

#1432902, 2008-07-18 13:16:34, noow
0

ugyanez a véleményem a partfisra felszúrt kutyával falat festő személyről készült agyszarról, és akinek ez szép, azt a falhoz állítanám, de előttem megnyúznám, és besóznám.

de jó, hogy legalább tudom, hogy kiktől tartsam magam távol.

#1432903, 2008-07-18 13:17:05, noow
0

leszarom, hogy ocsmány, vagy nem ocsmány!!!

ez is csak egy férfinak lehet kérdés!

#1432904, 2008-07-18 13:17:20, atira
0

itachi: mondd azt, hogy tetszenek a képek, azt mindenki elhiszi

de hogy élőben is szép lenne, az a képekről nem derül ki, szerintem

#1432910, 2008-07-18 13:21:22, itachi
0

Igazad van atira.A képek jók.Pont.

noow: egy kivérző hullában is van szépség.Ismered az Amerikai szépséget? Ott nagyon sokat filózik a szépségről az egyik szereplő.A szépség az talán amiben benne van minden és mégis csak egy darabja az egésznek ,de benne van az élet és halál szépsége egyaránt...Egy érdes ráncos öreg kéz is lehet szép, noha nem úgy ahogy valószínű te gondolod.

#1432913, 2008-07-18 13:22:35, kincsoo
0
neked melyik a kedvenc képed?
#1432920, 2008-07-18 13:25:32, noow
0

az, aki a kivérző hullákat szépnek tartja, az nem normális, hanem súlyos beteg. most eképzeltelek, amint fekszik előtted valaki, aki kivérez, és te ott gyönyörködsz benne perverz pofával.

ez az, amire sose fog sor kerülni, mert ha látnál ilyesmit valószínűleg kappan hangon jajgatva szaladnál el.

#1432925, 2008-07-18 13:28:44, kincsoo
0
most erről a ken park jutott eszembe... mikor a dilis srác kinyira a nyagyszüleit és utána erekciója lesz a halott nagyszülők teste felett
#1432927, 2008-07-18 13:31:38, itachi
0
Már láttam hullát...Akár olyat amit villamos vágott ketté, és üveges rémült szemekkel tekintet oda ahova mi még egy ideig nem fogunk, akár régen Kolozsvárot a házsongárdi temetőben mikor a temetőben játszottam és volt,hogy feltört meggyalázott kriptákba is ahol a hullák szabadon voltak.Ami a legjobban megvisel ilyenkor általában a szag.Álszentség azt mondani,hogy egy hullában nincs szép.Aki emellett kardoskodik az valójában vágyik rá minden porcikájával...
#1432928, 2008-07-18 13:32:08, itachi
0
kincsoo: na az már beteg:D
#1432929, 2008-07-18 13:33:07, noow
0

itachi, te egy nagyon súlyosan beteg ember vagy!

 

#1432931, 2008-07-18 13:35:22, itachi
0
miért lennék? egy gyerek nem tudja ezeket a dolgokat.Minden rossz szándék nélkül játszottam.Arról nem tehettem,hogy sok volt a sírrabló...Segítettem a nagyinak rendbetartani a sírokat.Ebben semmi gáz nincs sztem.
#1432933, 2008-07-18 13:37:11, noow
0

ráadásul még síkdebil is vagy!

nem arra írtam, h ott játszottál, hanem arra, hogy neked tetszenek a hullák.

#1432934, 2008-07-18 13:37:36, toxika
0

"szép az, ami érdek nélkül tetszik"

szerintem ezzel mindent elmondtam :-DD

 

szerintem hülyeségeket beszéltek

noow te azért, mert attól, hogy tetszenek neki az ilyen képek, még nem kell őrültnek lennie, ízlés dolga... 

én például szeretem a nyers húst tapogatni, kiskoromban ezért imádtam panírozni, mégsem vagyok perverz (vagy nem úgy :-DD), és sosem fogok feltrancsírozni senkit

 

 

itachi te meg azért, mert hogy mondhatsz már akkora bődületes baromságot, hogy "Álszentség azt mondani,hogy egy hullában nincs szép.Aki emellett kardoskodik az valójában vágyik rá minden porcikájával..." Jézusmária!

 

jajj már na

 

#1432935, 2008-07-18 13:38:33, noow
0

fú, de az érzékeny pontomra tapintottál te szerencsétlen.

az ooo-val vetekszel. már felülmúltad.

#1432936, 2008-07-18 13:39:13, toxika
0
én? :-)
#1432938, 2008-07-18 13:40:17, itachi
0
Figy, ebben semmi beteg nincs...Valszeg ha bármilyen szerettem hullája lenne az minden csak nem tetszene...Skorpió a holdam, közel állok a túlvilághoz az ilyesmi nekem szép.Az halál misztériuma mint olyan sokat foglalkoztatta mindig is az emberiséget.Féli is meg kíváncsi is rá.pedig valójában a legjobb dolog ami embert érheti, hisz abban rejlik egy újrakezdés lehetősége.
#1432941, 2008-07-18 13:42:03, noow
0

vannak emberek itt a sarkon, átlagban évente másfélszer úgy felbasznak!

sorban: ecs, itachi, adibacsi.

ecset, meg adibacsit, (meg ooo-t is lekoptattam),

látom, hogy itachi a next a feketlistán.

#1432943, 2008-07-18 13:43:31, itachi
0
toxi: nem hülyeség....az erős tiltakozás vmi ellen általában vágyat leplez az iránt.Ez olyan mint a buzikat dobálók...annyiban különböznek azoktól, akiket gyűlölnek látszólag és dobálnak ,hogy azok ki mernek állni magukért míg a dobálok nem értik meg,hogy mérhetetlen homofóbiájuk nem más mint ,hogy megtagadják magukat.Akár ők is beállhatnánal felvonulni...Ezt nem én találtam ki.
#1432945, 2008-07-18 13:44:40, itachi
0

kincsoo: ez a kép

 

#1432946, 2008-07-18 13:44:41, toxika
0

én skorpió vagyok, és valahogy utálom a halált

de szerintem ha egy kést tartanának a torkodhoz, téged sem az újrakezdés gondolata foglalkoztatna

sarkítottam, ahogy te is 

 

én elfogadom, ha tényleg így érzed, de szerintem te csak azt hiszed, hogy így érzed... erre próbálok utalgatni...

vagy lehet, hogy művészileg foglalkoztat, de az utolsó mondatodat azért gondold át  

 

 

#1432948, 2008-07-18 13:45:16, noow
0

tessék: élvezkedjél, te nagyon beteg! ez itt például gyönyörű! tapétázzál ki vele otthon, te szerencsétlen!

http://www.police.hu/rend_korozes/061004_hulla/BRF-20080618_p4.html

#1432953, 2008-07-18 13:49:56, toxika
0

nálam az erős tiltakozás az erős tiltakozás... 

néha előfordul, hogy vágyunk valamire/valakire, és az tiltott gyümölcs, és akkor távolítjuk...félig-meddig tudattalanul... ilyen is van....  bár én ennek nem vagyok a híve...  

#1432954, 2008-07-18 13:50:05, itachi
0
toxi....Nem skorpió vagyok...a holdam skorpió...nem mindegy...az utolsó mondatom akkor érvényes mikor az ember elvégezte a feladatát itt földön és ninc smár dolga.Olyankor nem fél a haláltól.jómagam leginkább ha akkor a lélek tesből való kiszakadásának fájdalmától félek.De amit írtam az inkább arra vonakozott,hogy a halál nem vminek a visszafordíthatatlan vége.Lehet így már érthetőbb.Nincs az,hogy egyszer éltem és soha többet.
#1432956, 2008-07-18 13:53:32, itachi
0
toxi, nem érted.ha tiltakozol valami ellen akkor erősíted magát is és magadban is.persze ezt tudatosan nem érzed.el kell fogadni és akkor tényleg elengeded.ez olyan mint küzdeni vmi ellen.a küzdésben benne van a vereség is.nem tudom ,hogy így érthetőbb-e.
#1432958, 2008-07-18 13:55:17, noow
0

és te úgy gondolod, hogy elvégeztél itt mindent a földön?

#1432959, 2008-07-18 13:55:42, itachi
0
noow: te miket nem tudsz...én nem ismerek ilyen helyeket...innen is látszik,hogy ami ellen tiltakozol azt erősíted..ha nem tiltakoznál ellene nem linkelted volna be soha ezt a képet.talán ez elég bizonyíték arra amit mondok.(kár,hogy nem én találtam ki, hanem a pszichológia, de azért jó látni,hogy igaz)
#1432960, 2008-07-18 13:57:00, itachi
0
Noow: én attól még nagyon messze vagyok.
#1432961, 2008-07-18 13:57:19, noow
0

nem, nem érthető itachi, itt te vagy köztünk a legokosabb, HISZ tudod nagyon jól.

#1432962, 2008-07-18 13:57:20, toxika
0

nem mondtam, hogy skorpió vagy, én vagyok az... a skorpió jegyűek fogékonyak a transzcendens dolgokra, foglalkoztatja őket a halál és az újjászületés gondolata... állítólag....  te is erre utalgattál... én meg arra, hogy nem biztos, hogy ezzel kéne magyaráznod azt, hogy téged foglkoztat a halál kérdése, mert én skorpió vagyok, és viszolygok a haláltól (persze ebben némi személyes érintettség is van)... 

a halál lehet szép is, biztosan... de nekem nem a szépség fogalma társul hozzá

 

nem tudom, hogy mi van a halál után, és amíg nem "élted meg", te sem állíthatod teljes bizonyossággal, hogy a halál után még van élet

ezért értelme sincs erről vitatkozni  

 

mindazonáltal én elfogadom, hogy te úgy gondolod, ahogy... én másképp  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#1432963, 2008-07-18 13:57:58, noow
0

buzi vagy!!!

már korábban is akartam neked mondani, de még nem voltl hozzá szívem.

#1432968, 2008-07-18 14:01:13, toxika
0

szerintem amiről te beszélsz, az nem vágyakozás 

attól, mert foglalkoztat valami/valaki, nem biztos, hogy vágyakozol is rá, utálhatod is éppenséggel... 

mi lenne velünk, ha minden(ki) iránt közömbösek lennénk??  

 

#1432974, 2008-07-18 14:04:03, noow
0

úgy elhallgatott.

tényleg buzi.

#1432977, 2008-07-18 14:06:01, itachi
0

az útálat és az imádat mezsgyéje elég vékony....

toxi:neked a napjegyed skorpió.a legújabb kutatások szerint  az aszcendens ésa holdejgy határozza meg a személyiséget leginkább és neked egyik sem skorpió...szal ha vizsolyogsz tőle nem meglepő...

Nem kell megtapasztalni ,hogy van-e reinkarnáció.Az ember belül vagy tudja vagy sem.Én TUDOM.Ennyi.Bár másoknak ez inkább hiszem kéne legyen ,de én tudom.Ezen ne vesszünk össze.

 

noow:örülök,hogy megszabadultál ettől a tehertől.élvezet a veled folytatott magasröptű beszélgetés.P 

#1432981, 2008-07-18 14:11:02, noow
0

nálam az Útálat és az imádat mezsgyéje elég vastag.

 

leléptem, megyek inkább zabot hegyzeni, mint arról diskurzust folytatni, hogy ha 20 perccel hosszabb a szülés akkor valaki vonzódik-e a halálhoz, vagy taszítja.

 

#1432984, 2008-07-18 14:12:51, ecs
0
itachi: jó meglátás a vágy és félelem kapcsolatáról.
#1432985, 2008-07-18 14:13:04, noow
0

és már csak azért se fogok veled jógára járni, bazmeg!

és hozzád se megyek.

#1432990, 2008-07-18 14:15:42, vili
0

azt hiszem összekeverjük a fogalmakat...

a halál, transzcendens valami... akárhány félekép értelmezhetjük is, de van misztériuma...

a halott test, porhüvely, a lélekmentes rothadó szövet..

eleget láttam már, azt hiszem a legtöbbett közületek... nem szép... mégha nekünk orvosoknak rengeteg információt is hordoz...mindig kiakasztó..

nem értek egyet az anatómiai preparációk kiállításával sem.. bár ez csak magánvélemény...

a halott testnek tisztelet jár, és vissza kell adni az anyaföldnek, minnél előbb és punktum...

a reinkarnáció, a mennyek országa mind mind teória... akár maga a lélek is, némi tapasztalás segít ugyan, de itt valójában csak az ember hite létezik..

a kommenteket nem akarom vizsgálni, de van rengeteg téveszme... 

#1432991, 2008-07-18 14:17:33, toxika
0

én leginkább skorpió vagyok, hidd el, ha én mondom, a jellemzés 90%-ban igaz rám... 

illetve legtöbbeknek meg tudom mondani a csillagjegyét, anélkül, hogy tudnám, csak mert jellemző rájuk... ez vajon miért van???

úgyhogy annyira nem érdekelnek a legújabb kutatások  

 

el ne hidd már, hogy valaki azért vonzódik a halálhoz, vagy viszolyog attól, mert  a csillagjegye/holdjegye stb. ezt diktálja...

 

 én azért utálom, mert elvette/fenyegette a szeretteimet, és mert szeretek élni ... pont....

 

 

ki veszett veled össze???

én kizárólag arról igyekszem meggyőzni másokat, amit biztosan tudok 

 

 

#1432992, 2008-07-18 14:18:47, itachi
0

noow:D kedves tőled :)) Ne húzd fel magad....Hiába adok a csecsemőnek csirkehúst ha az még nem tudja azt megemészteni...majd megérted ezeket a dolgokat egyszer meg toxi is.No offense.

ecs: nos igen, meglátás jó, de most majd jön egy próbatételem amit egyszer elbuktam pont az előbbi összefüggés miatt is ,most igyekszem félelmeimet kordában tartani majd,hogy elmém, a hatalmas dzsinnem ne értelmezze vágyként.Nem lesz könnyű, de érzem most sikerülhet:) 

#1432993, 2008-07-18 14:21:02, noow
0

jajj, hát itt van, régi barátom, eccs. most már csak Adibacsi kéne. meg ooo.

szóljon már nekik valaki!

 

#1432994, 2008-07-18 14:21:10, vili
0

a bölcsesség a szerénység mögött ismerszik meg...

hát te nem vagy az... s veszélyes vizeken evezel 

#1432997, 2008-07-18 14:22:25, toxika
0

ő nem a vágy és a félelem kapcsolatáról beszélt, hanem a tiltakozás (gyűlölet) és a vágy kapcsolatáról... nem ugyanaz 

 

csak a halál viszonylatában említette a félelmet...  

és nagyon nagyokat általánosított

öreg hiba  

#1432998, 2008-07-18 14:23:16, vili
0

miért idegesíted fel magad noow?

inkább sajnálni szoktam őket, meg letiltani, hogy hozzászóljanak, ami nekem fontos... 

#1433001, 2008-07-18 14:24:21, itachi
0
vili: meglepődnél mennyire is az vagyok...de vannak tények.nekem is nagyon sok tanulnivalóm van még...hogy te úgy érzed én beképzelt vagyok úgy magadról mutatok neked tükörképet...
#1433002, 2008-07-18 14:25:12, itachi
0
toxi: a tiltakozás is isfélelemből táplálkozik mint ahogy minden mi negatív.ecs jót mondott.
#1433003, 2008-07-18 14:26:56, itachi
0
vili: a sajnálat sem feltétlen jó....főleg nem az amikor csak sajnálunk de nem segítünk neki, akkor az inkább egy fajtásja a lneézésnek ami megint rólunk mutat tükröt.
#1433004, 2008-07-18 14:26:58, noow
0

rossz hírem van, itachi: eléggé beképzelt vagy.

 

#1433005, 2008-07-18 14:27:20, vili
0
kár érted...
#1433006, 2008-07-18 14:27:23, toxika
0

itachi: lehet, hogy többet tapasztaltam, mint te 

de nem is vagyok hajlandó ilyenen vitatkozni... 

hidd csak el, hogy te vagy a mindennek tudhatója, ha téged ez boldoggá tesz 

 

bruha 

(igen, kiröhögtelek)  

#1433007, 2008-07-18 14:27:53, atira
0

sok dologhoz itt már nem akarok hozzászólni

csak annyit, hogy a halál lehet átvitt értelemben szép

nem, nem a hulla, hanem a halál és a közvetlenül előtte lévő út

#1433009, 2008-07-18 14:29:28, ecs
0
"beszél, aki keres, hallgat, aki talál..."
én sokat keresek és sokat beszélek.
ha megtaláltam, elhallgatok.

a "halál" egy pillanat, ami időtlen és csak a "születés" irányába mozdulhat újra. a rothadásnak, a test lebomlásának semmi köze a halálhoz. a rothadásnak az élet virágzásához van köze, csak egy emberinél alacsonyabb mérettartományban. az minden pillanatban megtörténne, hogy elkezd szétesni az egység (szervezet), ha a tudat nem látná el ismét és ismét energiával.

#1433013, 2008-07-18 14:30:22, toxika
0

itachi nem ecs másodnickje?? vagy fordítva??

 

:-)))  

#1433016, 2008-07-18 14:31:45, vili
0

ismered a kecskebéka mesét itachi ?

rád egészen illik.... inkább gondolkozzál már egy kicsit el magadon !!

s ne akarj olyan dogokba beleütni az orrodat, amihez egyszerűen nagyszájú puha pöcs vagy...

fingod sincs, amiről beszél milyen mélységes feneketlen kút...

nálad okosabb emberek is már belebuktak... 

#1433017, 2008-07-18 14:32:49, atira
0

nem hinném, hogy a személyeskedés bármi jót is tenne, ha lehet, tekintsünk el ettől

legalábbis én kérem, hogy ne tegyük

#1433018, 2008-07-18 14:34:48, ecs
0
toxi: nem szoktam beszélgetni itachival, de még csak nem is olvassuk egymást.
#1433022, 2008-07-18 14:44:48, ecs
0
én leginkább Nádas Péter halálélményét, ahogyan ő el tudta mondani tartom a legpontosabban "áthozott" információknak.

ha meghalunk nem lesznek toxikák, vilik, itachiik, noowk, ecsek stb... csak a LÉLEK lesz, aki teszi a dolgát és születik újra és újra.
#1433023, 2008-07-18 14:46:42, vili
0
hipotézis... de igen, ez a valószínű...
#1433025, 2008-07-18 14:47:47, toxika
0

ahol a negatív érzések és a vágyak összefűződése tetten érhető, az esetemben a szexualitás  

de az teljesen más

 :-)

 

#1433026, 2008-07-18 14:48:06, ecs
0
persze, elég kevesen veszik a fáradtságot, hogy meghallgassák ezt az interjút... pedig eszméletlen őszinte, látszik, hogy hiszi és tudja, amit beszél, nem lehet eltéríteni a saját élményétől, hiába kérdez butaságokat a riporternő.
#1433049, 2008-07-18 14:56:28, itachi
0

vili....úgy gondolom az magát az embert minősítí ,ha személyeskedik...Ez kicsit olyan ez mint mikor a nyugodt tó vizébe követ dobunk...Felkaarja azt.Én is ezt teszem, de ezzel katlizálva bennetek olyan folyamatokat amik változást fognak előidézni ha nem is egyből. 

 

atira: te értesz:)   

#1433052, 2008-07-18 15:00:00, itachi
0
ecs: így van, porhüvelyeink és személyiségeink holmi arcok amiket felölt a lélek mindig,hogy tapasztaljon.Újból és újból.Életek során érik és érik és biza majd-soká- eljut oda ,hogy már nem kell elhagynia az étert nincs már szüksége a samsara ra.:) 
#1433054, 2008-07-18 15:00:45, itachi
0
toxi: erről én még nem tudok nyilatkozni, de vélem,hogy úgy van ahogy mondod:)
#1433066, 2008-07-18 15:08:04, ecs
0
itachi: nagyon nehéz mindig okosat mondani, ami alatt azt értem, hogy teljesen helyesen megfogalmazni egy konkrét esetben az egyetemesből levezethető igazságot. nekem többnyire nem is jön össze, bár a tudatom alatt él a teljes kép, azt felszínre hozni csak nagyon ellazult, meditatív állapotban tudom.

ezekkel a jóemberekkel meg ne foglalkozzál. alszanak. még az alapokat sem képesek feldolgozni, nemhogy az abból következőket. én már megpróbáltam mindent, hogy kimozdítsam az olvasóimat a modern civilizáció által festett képből, de nem igazán figyelmesek.

majd minden axiómánk, amire a modern, technicista tudomány épül tökéletes baromság. szóval, ezt kiradírozni évek munkája. és nem egy hülye blogger lesz rá képes, hanem majd a saját életélményük, egy szerettük, egy isten- vagy halálélmény.
#1433069, 2008-07-18 15:09:45, itachi
0
ecs: igen ,tudom....de talán gyorsítok a beavatkozásommal vmit ezen a folyamaton, hogy talán kevesebb élet kelljen nekik felébredni végre.
#1433072, 2008-07-18 15:12:11, atira
0

ecs: 95 percet nekem nem is nagyon van kedvem végighallgatni ;) most egyébként időm sincs hozzá

 

itachi: értek sok dolgot, de nagyon sok dologgal nem értek egyet. A legfőbb gond nálad az, hogy azt mondod, te ezt tudod. Nem, nem hiszed, tudod. Ezt csinálják a keresztények és egyéb vallásos emberek is, ami számomra és sok más ember számára is bosszantó.

Egyébként is logikai baki van a rendszerben. Ha mindenki tudja, akkor a többség biztosan téved, hiszen egymással ellentmondó dolgokat tudnak.

Ha valaki hisz valamiben, ám rendben. De ha azt mondja, tudja, akkor bizony sokan fel fognak szólalni ellene.

#1433077, 2008-07-18 15:18:22, ecs
0
itachi: attól függ. ha kedvelnek téged, talán figyelnek rád, ha zsigerből rühellnek, akkor teljesen mindegy mit mondasz.

nem a fényes elméletek, eszmék és jócselekedetek, bűnök és igazságtalanságok amik felébresztik az élőlényt, hanem az, amikor tényeleg megadja magát, nem akarja többé elfoglalni mások helyét (nem vágyik más létélménye után, mivel tudja, hogy az a létélmény ugyanúgy hozzá is tartozik), tényleg elfogadja a saját helyzetét, akkor egyre több teret kap arra, hogy önmaga lehessen, ahogyan lenni szeret. élni és élni hagyni.

a létezést megszüntetni nem lehet, de lehet örömteli környezetet, örömteli kapcsolatokat teremteni minden lény számára. ehhez az kell, hogy mindenki fogadja el önmagát és mindenki mást olyannak, amilyen. ebbe erősen belezavart az ember esetében az intelligencia és a hosszú távú memória. az állatok is magasabb szinten helyezkednek el, mint egy olyan faj, ami nyomorba, pusztulásba, évezredes szenvedésekbe taszítja a környezetét.

atira: akkor ha lesz időd, csak a második részt hallgasd meg, a lényeg úgyis abban van, bár elég fontos az első részben a bevezetés is.
#1433119, 2008-07-18 16:33:25, noow
0
akkor most énekeljük el együtt a süss fel napot.
#1433148, 2008-07-18 17:28:16, itachi
0
(itachi énekel)
#1433149, 2008-07-18 17:37:08, toxika
0
na, erre még az főlap is lefagyott :-DDD
#1433154, 2008-07-18 17:59:10, itachi
0
Pedig nincs is rossz hangom...Komolyan:) Még hangképzőtanárom is azt mondja,hogy jó...na mindegy, ezekszerint az oldal nem értékeli a zenei szépséget:P

Mondj már valamit, Anonim!

Neved:
  Web:

itachi



©2006 Sarok.org